300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Manlig update!Manlig borrning hehe, har inte sett detta horisontella tillvägagångssätt tidigareManlig fräs"krona" eller vad det heter. Inga problem att ta hela toppen/blocket med denKeep up
det är väl lh2.4?
Skiljer inget påvärmepaketet.Kyl ellementet sitter klämt mellan torpeden och platskåpan som hållerfläkten.Man kan med andra ord ta ett komplett system från typ 240-740 och sätta dit
Har inga extra kolla vad volvo tar för dom
Åh kanon då blir det meka el till helgen
Jag tackar David^^ så mycket för alla delar han släpade hem till mej Imorgon är det uppdate dag
Citat från: peter schmidt skrivet februari 27, 2009, 19:58:43 Jag tackar David^^ så mycket för alla delar han släpade hem till mej Imorgon är det uppdate dag så lite så ;-)får hoppas det går att få liv i grejerna som jag kastade av =)ska jaga efter en 16v tändningsbox får riva rejält i garaget så kanske man trillar över någonhade varit lättare om du behövde en 850 styrbox har säkert 20st ligger och skräpar =)
Ha ha ska du låna min svets nästa helg eller ? (mupp)
Snyggt!Är det inbyggd handbroms i oken ser det ut som, den dära svarta saken med fjäder på!?Mycket remmar blir det hehe, ser mera komplett ut nu motorn. Bara lite sladdar som saknas..
Citat från: FREJ skrivet mars 01, 2009, 17:43:26 Snyggt!Är det inbyggd handbroms i oken ser det ut som, den dära svarta saken med fjäder på!?Mycket remmar blir det hehe, ser mera komplett ut nu motorn. Bara lite sladdar som saknas..japp många som börjar sätta handbromsen på detta sättetoch det fungerar JÄTTE bra dom första åren sen börjar dom strula =)
Mycket remmar blir det hehe, ser mera komplett ut nu motorn. Bara lite sladdar som saknas..