Hon e rätt häftig hon som kör, Sandra heter hon, har även kört en hel del på min racehoj som skrämt upp massor med män 
De e ju så grymt
Det blir en B230K efter eget recept, V-kam, avstämd för 4500 varv på avgas och 4200 på insug (toppeffekt på 5400 - 160 till 170 hk), 39mm spjällhus (individuella), megasquirt
Okej! 631-topp alltså? Kompressionsförhållande original eller plana blocket?
Lite nyfiken på vilka spjällhus du tänker använda. Rätt svårt verkar det att hitta något som inte är svindyrt. MC-spjäll möjligtvis till bra pris går kanske hitta.
Jag har länge varit sugen på individuella också men gissar att besiktningen blir ett problem.
Kul med fler megasquirtare, vilken version?

Varför donnan har fått stå en stund är pga att jag gjort i ordning verkstan som den står i nu, det var fyllt med prylar upp över väggarna innan jag började så har kört typ snitt 8 timmar om dagen 7 dagar i veckan i tre månader för att komma till nåt brukligt! Det är en byggnad som var byggd för snickeri på 50-talet och sen på 80-talet tog farsan över den för sin verkstads-verksamhet. Har slängt ut en hel del grejor som var lämnat från snickeriet...
Jösses! Men du/ni får en rejäl lokal när det är klart!

Ser ut som om du ska jobba med bilar på heltid när man ser alla utrymmen och maskiner

Och sen råka den här ta lite tid också
(mer av lokalen i filmen)
Spännande projekt, kör du projekttråd någonstans så måste du länka här så vi kan följa

Måste bli jäkligt kul att köra/drifta sen

Sen såg jag Too late too bad-filmen med, grymt bra och kul med dig själv och bilen som gästspelar, är det din syster som är med gissningsvis?
Kul med att du gör såna där filmer på engelska som den med smaarten. Du verkar vara en cool snubbe med många strängar på din lyra!
Jag är glad att du hittat 300-serien och forumet!