Då frugan va iväg så fick mossan passa dottern så man kunde va i garaget ostörd
Fick lite gjort iaf.
Började med att byta locket till vakuumpumpen
Sen kom man till det roliga
Dra kablarna. La ut som så som dom skulle dras och allt men blev lite omtagningar ändå
Drog de i kabelfläta så de ser snyggt ut
Sen blev de inkoppling av dom sista sladdarna till glödreläet.
Tempgivare, Trigger startmotorn och lampan i instrumentet (är chokelampan då de va den ända som va ledig
rätt passande ändå )
Vidare till startmotorkablen
tror 35mm2 ska räcka
Den lindade ja in i nått plastskydd typ "kabelgömmare" stil.
Sen kabelfläta
Glödkablarna. Färgkodade
Kopplade in allt. Såg ju lite slarvig ut.
Vips
Sen va de rätt klart med kablarna
lite dåligt me biler men när man håller på och tänker och funderar glömmer man bort att ta bilder.
Är de något speciellt ni undrar över och vill se säg till
Började även på filterhållare idag. Till diesel och oljefilter. Hann bara dieselfilterhållaren idag.
De är original hållare som är tillkapad och svetsat dit ett vinlkenjärn.