Jo det blev av

tack för hjälpen.
fick kontakt med säljaren först på söndag kväll så först då blev det klart att jag skulle hämta den på måndag, så jag lastade allt jag skulle ha med spänband, reservhjul, verktyg osv och kopplade på trailern på söndag kväll gick och lade mej 01,00 somnade inte utan låg och funderade om jag hade glömt något osv, steg upp 03,00 matade katterna och for hemmifrån 04.20 och kom hem 00,30 så det tog 20+ timmar att åka 1250km med trailer i varierande vinterföre.
Gjorde en miss, tänkte att det går ju bra att växla pengar till kronor på första bästa bank i Sverige, för är det någon valuta de har så är det kronor men där tog jag fel

åkte först till handelsbanken i Boden men de kunde inte växla in mer än 200€ så jag gick in till Swedbank där fick jag inte växla något alls, konstigaste banker jag varit in på, för jag har alltid trott att banker har pengar och inget annat

så det blev att åka till Forekbank i Luleå, så det gick mycket tid i onödan, tar tid att hitta någonstans att parkera med trailer också.
Hur som är jag nöjd med bilen och köpet.
Nej Bergvik jag vet inte vad du menar att jag vet att jag kan göra med den röda

Planerna för den svarta är till att börja med,byta fälgar och däck, styrservon från den röda, ett B230A block och kolvar, FTstakar, portad 530topp, extraktorgrenrör osv osv osv