Författare Ämne: 360 RS MK2  (läst 582869 gånger)

Performance

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:360 RS
« Svar #200 skrivet: augusti 01, 2005, 21:39:33 »
Tackar, jag ska försöka ringa dit imorgon på lunchen!
Tro hur mycket det kostar att skicka upp en helbur i byggsats? Torde vara en fin peng det....  :-\
Men säkerheten är fel ställe att snåla på!
Förare TEAM EGON RACING

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #201 skrivet: augusti 03, 2005, 19:41:19 »
Har pratat med Guss Motor nu och han sa att gatåkarna med strippenplaner oftast kör med "rally-ekonomi" eller "dragrace" bur.
"Rally-ekonomi" är en helbur som inte är godkänd och skulle kosta runt 2600 spänn som byggsats.
"Dragrace" är en halvbur godkänd ner till 10 sek på 402m och den skulle kosta runt 2900 spänn som byggsats.
Såna pengar har man ju tyvärr inte i budgeten så bur kommer jag antingen att åka utan eller svetsa ihop nåt eget.
Kontakt info till Guss kanske kan vara nåt att lägga in i Shopen? Rätt vad det är så letar sig nån blivande rallycross stjärna in på sidan.

Edit: läste igenom T08R:s inlägg igen nu, glömde helt bort att fråga Guss om folkrace bur... Tur att man har minne som en guldfisk ibland...
Är det föresten nån som vet om det finns särskilda krav på buren Bilsports events? Om man skulle köpa en bur som inte är godkänd ner 10sek, för man ändå köra under 12sek? Eller måste man ha nån sorts papper på att den är godkänd för en viss tid?
Inte för att det finns nån chans att man skulle köra såfort men man vet ju aldrig, rätt vad det är så trimmar man ytterligare en vinter...  
« Senast ändrad: augusti 03, 2005, 19:46:13 av Performance »
Förare TEAM EGON RACING

Nemesis

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1019
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #202 skrivet: augusti 03, 2005, 20:59:49 »
För Bilsport event, typ EDPS, så kan du köra utan bur/båge ner till 12,0 sek. En enkel båge med bakåtsträvor och diagonalstag (behöver ej vara SBF godkänd) för tider ner till 10.0 sek

Kör man fortare än 10.0 sek så är det fullt dragracing reglemente som gäller, dvs godkänd bur, sprängkåpa, fångstringar kring drivaxlar mm mm...

En annan billig burtillverkare är:
http://www.svetsosmide.se/
« Senast ändrad: augusti 03, 2005, 21:00:39 av Nemesis »
/Peter Olesen
"Hastigheten är inte allt. Det är tiden till laglig hastighet som är intressant"

T08R

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1317
    • Visa profil
« Svar #203 skrivet: augusti 03, 2005, 22:49:53 »
Brukar finnas en beskrivning i Bilsport varje år som visar hur buren ska se ut. Skulle tippa på nr8-11 någon stans. Är osäker på om det va någon i år.

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #204 skrivet: augusti 07, 2005, 13:05:10 »
Var ute och körde ett par repor på stan igår. Bakaxeln rasade som vanligt, men det gör inget för jag har nått toppvattenmärket när det gäller skalper.
Jag lyckades steka en Porsche 911 igår!  ;D Visserligen en gammjävel från sent 70-tal och förmodligen ingen turbo, men fortfarande en 911, känner mig som kungen nu!  8)
Förare TEAM EGON RACING

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17031
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #205 skrivet: augusti 07, 2005, 15:27:32 »
Haha härligt.. 911-smiskare  8)

Vad ska vi gissa att det rasade den här gången? Drivknut igen?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #206 skrivet: augusti 07, 2005, 16:53:44 »
Jag har faktiskt aldrig rasat en drivknut, jag kör med samma knutar som när jag köpte bilen, det som brukar fara för mig är dom korta drivaxlarna mellan den inredrivknuten och diffdreven.
Men det är inte det den här gången faktiskt. Nånting roligt hände iaf inne i diffen, smäller som satan när jag svänger och lite nu och då kommer det nån bit ur nåt diffdrev eller svetsfog och kilar in sig mellan pinjongen och kronhjulet så bakhjulen låser sig... Det är åtminstonde vad jag tror, jag har inte plockat upp det än.
Men jag tog mig hem iaf! Visserligen med en snittfart på runt 60 knyck men ändå!  :)
Förare TEAM EGON RACING

Nille

• Medlem
  • Antal inlägg: 177
    • Visa profil
« Svar #207 skrivet: augusti 07, 2005, 17:07:43 »
Var ute och körde ett par repor på stan igår. Bakaxeln rasade som vanligt, men det gör inget för jag har nått toppvattenmärket när det gäller skalper.
Jag lyckades steka en Porsche 911 igår!  ;D Visserligen en gammjävel från sent 70-tal och förmodligen ingen turbo, men fortfarande en 911, känner mig som kungen nu!  8)

Att tillägga: Det var en tjej som körde!  ;D
För lite effekt, för dålig väghållning..

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #208 skrivet: augusti 07, 2005, 17:54:20 »

Ytterligare ett tilläg: hon var inte vacker, så det gjorde inget att hon blev frånåkt  ;)
Försök inte ta ner mig nu är du snäll, jag har svävat på fluffiga små moln hela dan  ;)
Förare TEAM EGON RACING

Nille

• Medlem
    • Visa profil
« Svar #209 skrivet: augusti 07, 2005, 18:06:12 »

Ytterligare ett tilläg: hon var inte vacker, så det gjorde inget att hon blev frånåkt  ;)
Försök inte ta ner mig nu är du snäll, jag har svävat på fluffiga små moln hela dan  ;)

Keep flaoting man! Men inte kan hon rå för att hon ser ut osm hon gör.  :-*

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #210 skrivet: augusti 13, 2005, 15:40:00 »
Har haft lite motgångar idag:
Blev tvungen att intensiva meka ihop ett vxl-låds byte på en Peugot på förmiddagen så jag var ute i senaste laget med förberedelserna inför kvällens Blackrace. For och skulle hämta biltransporten (tänkte vara förutseende den här gången) körde ett par hundra meter och tänkte att det var fan vad tungt det gick, nog för att det var jävligt lite luft i höger däck men ändå... Fortsatte ett par hundra meter till och gick ut och kollade. Höger däck har låst sig och slitbanan till däcket (som för övrigt var från hedenhös) hade gått av och låg och släpade efter asfalten... Yippie, kollade lite snabbt och det behövs nytt däck och ny handbromsvajer. Tvingade farsan att ringa till nån avlägsen bekant som också har en biltransport, men den var upptagen. Bad Nille här på forumet ringa till Statoil och hyra deras biltransport men den var sönder och den andra biltransporten som går att hyra här i stan gick det inte att få tag på ägaren till... Som tur var så lyckades jag övertala en kompis att åka upp med sin Saab så han får bogsera hem mig 10 mil efter motorvägen ikväll när jag kört sönder.
Men nu har det löst sig och jag har hunnit packa ihop lite verktyg och bra-att-ha-delar så inom trekvart ska vi rulla mot Umeå!
Återkommer inatt/imorgon med tider och vad som rasat  ;D¨
Håll tummarna!
Förare TEAM EGON RACING

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #211 skrivet: augusti 13, 2005, 20:44:34 »
Återkommer inatt/imorgon med tider och vad som rasat  ;D¨
Håll tummarna!

Haha oh du solstråle och hela forumets hjälte!  ;D

Vågar knappt säga det men jag hoppas att det gick bra  ;)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #212 skrivet: augusti 14, 2005, 16:15:31 »
Haha, det gick som vanligt iaf! Bjöd laget runt på rostskyddsbehandling efter E4:an  ;D
Gjorde en lite snabbare omkörning på väg upp och när jag släppte gasen blev det ett par tickande missljud från bakaxeln. Efter ca 50m small det till rätt så ordentligt och jag tappade drivning och duschade polaren som skulle dra hem mig i hypoidolja när diffhuset sprack. Åkte Saab upp till rejset och kollade på och drack ett par öl och sen blev det krogrunda i ö-vik. Lyckades supa bort min enda nyckel till Volvon så det var lite spännande idag när den skulle bogseras hem. Tur att låscylindern i bakluckan har lossnat så det gick att peta upp det låset och ta sig in den vägen. Jag har aldrig varit så glad över att mitt rattlås inte funkar!  :)
Förare TEAM EGON RACING

GustavE

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 804
    • Visa profil
« Svar #213 skrivet: augusti 14, 2005, 16:27:15 »
 :) :) :) :)
 :D :D :D
HaHaHa jag sitter här framför datorn och små flinar!!!
känner mig jävligt elak men det är inte dina ras och problem jag skrattar åt...
hur fan kan du vara så posetiv???
imponerad ska du veta!!!
grattis på 911:an
Lycklig igen i min 360gl sedan

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #214 skrivet: augusti 14, 2005, 16:34:39 »
Man tackar man tackar!  :)
Vet faktiskt inte, men på nåt mystiskt sätt tycker jag det är skoj med såna här lite mer exotiska ras, det är ju inte var dag som diffhuset spricker...  ;D
Förare TEAM EGON RACING

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #215 skrivet: augusti 24, 2005, 18:54:11 »
Har börjat plocka lite smått med bilen så att den förhoppningsvis ska vara körbar till helgen.

Såhär ser iaf diffhuset ut på den rasade bakaxeln  ;D

Vad kan man säga? Lika bra att knäcka det ordentligt när man ändå håller på!
Förare TEAM EGON RACING

T08R

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
    • Visa profil
« Svar #216 skrivet: augusti 24, 2005, 19:16:47 »
Den här gången höll ju medbringarn iaf ;D
Bara byta och gasa tills det rasar nästa gång.

Nemesis

• 300power orakel
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #217 skrivet: augusti 24, 2005, 19:17:37 »
Jösses  :o
/Peter Olesen
"Hastigheten är inte allt. Det är tiden till laglig hastighet som är intressant"

T08R

• Medlem
  • 300power orakel
  • **
    • Visa profil
« Svar #218 skrivet: augusti 24, 2005, 19:24:01 »

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #219 skrivet: augusti 24, 2005, 19:52:23 »
Hehe, min spricka är större än hans!   8)
Har fått ut tummen och rivit loss en diff från en reservdelsbil färdigt ikväll, så nu är det bara att byta på RS:en och börja lattja omkring med att byta lås, tror jag skippar att försöka beställa ny nyckel då jag förmodligen kommer att köpa mig en topp i veckan eller till helgen så utgifterna är tillräckligt stora redan.
A-kam vs. VX3 i turbo motor föresten? Effektuttaget kommer att bli 300 eller i bästa fall lite drygt och jag hade hoppats att slippa varva motorn över 6000 om det är möjligt. VX3:an borde väl vara lämpligare då? Men är den såpass mycket lämpligare att det är värt 7-800 spänn?
Förare TEAM EGON RACING

Nemesis

• 300power orakel
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #220 skrivet: augusti 24, 2005, 20:46:03 »
Om jag inte minns helt fel så bytte art_micke från H-kam till VX3-kam i sin turbo och då gick den plötsligt att köra. Har för mig att han var nöjd med den.

Hoppas mitt minne inte sviker mig i denna fråga
/Peter Olesen

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #221 skrivet: augusti 25, 2005, 21:08:38 »
Okaj, då blir det till att hålla ögonen öppna efter en VX3:a i fortsättningen också.
Köpte mig en 531 topp idag också föresten, så nu har shoppingsäsongen börjat komma igång  :)
Förare TEAM EGON RACING

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #222 skrivet: augusti 27, 2005, 14:18:44 »
Jag hade glömt bort hur skönt det är att köra utan AGA-diff! Det blir faktiskt lite tröttsamt i längden att alltid ha däcktjut i korsningar oavsett hur lungt man kör  ;)
Lite sämre fäste är det nu, men sommaren är snart slut i vilket fall så det kvittar nästan, bara grejerna håller ett tag nu så jag kan få ett tidskort på Blackracet den 10/9!
Förare TEAM EGON RACING

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
    • Visa profil
« Svar #223 skrivet: augusti 27, 2005, 15:12:21 »
Jag hade glömt bort hur skönt det är att köra utan AGA-diff! Det blir faktiskt lite tröttsamt i längden att alltid ha däcktjut i korsningar oavsett hur lungt man kör  ;)
Lite sämre fäste är det nu, men sommaren är snart slut i vilket fall så det kvittar nästan, bara grejerna håller ett tag nu så jag kan få ett tidskort på Blackracet den 10/9!

Bra, övertala mig att inte aga-diffa..

Och Lycka till på Blackrace! Kanske håller nu då?(utan AGA)

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #224 skrivet: augusti 27, 2005, 19:50:35 »

Bra, övertala mig att inte aga-diffa..

Och Lycka till på Blackrace! Kanske håller nu då?(utan AGA)

AGA-diffa axeln du. Det är skitskoj om man bara ska ha en lekbil. Skulle inte bli förvånad om svetsen rullas fram hemma hos mig med snart... Dock skulle jag aldrig svetsa bakaxeln på en bil jag måste använda dagligen!
Jag hoppas också på att det ska hålla lite längre nu.... :-\
Förare TEAM EGON RACING

343TIC

• Medlem
  • Antal inlägg: 182
  • Quasimodo
    • Visa profil
« Svar #225 skrivet: augusti 27, 2005, 21:42:41 »
detta ser ju bra ut. ska hinka i en b23et motor i min i morgon. men så vitt jag kan se så kommer jag inte få samma problem med kopplingen / svänghjulet som ni med 230ft motorerna. hoppas iaf på det.

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #226 skrivet: augusti 28, 2005, 10:43:36 »
detta ser ju bra ut. ska hinka i en b23et motor i min i morgon. men så vitt jag kan se så kommer jag inte få samma problem med kopplingen / svänghjulet som ni med 230ft motorerna. hoppas iaf på det.

Eftersom du borde ha vanligt enkelmasse svänghjul så borde det bara vara att bulta ihop det hela. Lycka till! Vill se massor av bilder och filmer när du fått igång den!
Förare TEAM EGON RACING

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #227 skrivet: september 03, 2005, 15:24:09 »
Mina bröder och systrar: Jag har svikit er  :(
Snabbast i Ö-vik gick av stapeln igår natt och naturligtvis var 300Power Club representerad av er turbogalning från norr.  ;)
Var rätt så få bilar (10st) som ställde upp och kämpade om den åtråvärda t-shirten med texten "snabbast i stan".
Började kvällen med att göra en liten häxbryggd av E85 och 98 oktan och sänka lufttrycket i bakdäcken. Gjorde en provstart, bra fäste! Men totalt sumpad växling till tvåan... Var kanske lite nervös... Hade inte tid att testa igen utan åkte ut till samlingen.
I min första repa lottades jag mot en 200SX S14 som lät rätt elak, jahapp, tänkte jag och ställde in mig på att få göra kväll tidigt. Missade starten båda två men fästet var bra för mig och växlingarna satt som en smäck! Vinst till mig!
Blev dags för semifinal och jag skulle köra mot en turbokonverterad BMW.
Blev tvungen att köra genom burn-out vattnet för att ta mig till line-in så jag blev tvungen att värma bort det värsta vattnet. Ni vet väl alla vad som händer om man värmer vanliga gatdäck? Jo, dom blir halare än såpa...
Jag är visserligen rätt så partisk men jag är totalt övertygad om att startern tabbade sig här, vi blev aldrig invinkade till stage och vi fick aldrig klartecken från startern heller. Rätt vad det var så slocknade ficklampan och BMW:n stack, självklart klev jag också iväg då, men det var i senaste laget. Särskilt med vilt spinnande bakdäck...
I finalen åkte samma BMW ifrån en Camaro så det gör att det känns lite bättre i alla fall, det är ju ingen skam att få stryk av nån som är snabbare...
Publiken hade tydligen uppskattat mitt lilla bygge och det är ju alltid roligt men det smärtar att jag sumpade båda starterna så fruktansvärt...
Men nästa sommar, då har jag ställt in siktet på en viss t-shirt  ;)
Förare TEAM EGON RACING

Nille

• Medlem
    • Visa profil
« Svar #228 skrivet: september 03, 2005, 21:47:25 »
Vi i "Team Egon Racing" tackar hjärtligt för denna skalp du plockade så vackert inatt, något vi alla drömt om så länge har äntligen kommit i uppfyllelse!
Inte för att du aldrig vunnit något race, men lyckan har ju dock aldrig legat på våran sida då det gäller Blackrace och bakaxelras.
Medverkan i övriga illegala streetrace i den lilla staden (D)Ö-vik har tyvärr inte förekommit med den ack så okända "sleepern" p.g.a. informationsbrist.. Fy på tävlingsledningen!

Nästa sommar får vi ha 24-timmars övervakning på de övriga grabbarna med åka-fort-bilar, kommer inte bli särsklit svårt då alla vet allt om alla.

Tack för mig, slut och hej!

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #229 skrivet: september 09, 2005, 22:38:10 »
Fram och bakdäck är bytt plats på, oljenivåer i diff, vxl-låda och motor är justerade. Verktyg är framplockade och RS:en uppkörd på trailer.
Det som återstår imorgon är spänna fast RS:en och lasta in allt i dragbilen, sen bär det förhoppningsvis av strax efter kl 10 till årets sista Blackrace i Umeå.
Tredje gången gillt nu, ska RS:en hålla? Ska jag få ett tidskort? Eller kommer jag som vanligt att måste åka hem tomhänt och döva mitt unga sinne med massor och åter massor av alkohol?
Följ den spännande fortsättningen i morgon då resumén av nästa avsnitt av Norrlands intensivaste dokusåpa kommer!  ;)

By the way, om nån här har vägarna förbi rejset så får ni gärna slå en signal eller komma fram och hälsa i depån.
Jag nås på 070-3772997
Förare TEAM EGON RACING

gronsaken

• Medlem
  • Antal inlägg: 120
    • Visa profil
« Svar #230 skrivet: september 10, 2005, 02:55:16 »
Attans att man inte for ner, min granne här uppe kommer att jobba som funktionär, (antagligen starter) får be honom hålla en tumme för dig  ;)

Lycka till!!
« Senast ändrad: september 10, 2005, 11:57:45 av gronsaken »

gronsaken

• Medlem
  • Antal inlägg: 120
    • Visa profil
« Svar #231 skrivet: september 11, 2005, 02:28:17 »
Hörde vissa rykten om att det höll hela vägen, får gratulera  :)

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #232 skrivet: september 11, 2005, 13:15:42 »
Man tackar man tackar!
Hann med hela 22 repor utan att nånting gick sönder! Jag måste ha fått tag på nån prototyp R-sport axel nu! På slutet när det sågott som enbart var jag som körde och jag hade provat dom flesta däcktryck/däcktemperatur/laddtryck/startvarv och jag mest bara showade för publiken försökte jag t.o.m. köra sönder men inte ens då lyckades jag...
Som tur var så lyckades jag kränga av höger bakdäck från fälgen när jag driftade lite på parkeringen innan jag skulle lasta upp på trailern så helt problemfritt gick det väl kanske inte  ;D
Sammanfattningsvis så är jag riktigt nöjd och det var länge sen jag hade så kul!

Bästa repan sattes med ca 0,4bar däcktryck, ljumma däck, ca 1,2-1,3 laddtryck och ungefär 2200 i startvarv.
Reaktionstid: 1,311
60 fot: 2,210
201m: 9,318
Slutfart: 127 km/h

Särskilt reaktionstiden är jag nöjd med  ::) Hur jag än försökte fick jag aldrig ner reaktionstiden till mindre än ungefär 1,2 sekunder, kanske är därför det sägs att jag har reaktionstid som en cykelpump?  :)
Skoj var det hur som helst och jag blev ordentligt taggad på att plöja ner en hög med pengar i bilen i vinter så jag ska kunna åka 8or nästa sommar, men det är en annan femma det...
Förare TEAM EGON RACING

Freedo

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 567
    • Visa profil
« Svar #233 skrivet: september 11, 2005, 13:30:18 »
Grattis till den fina tiden och till att bilen höll ihop!

Bara att satsa hårt för att bygga grymt till nästa säsong då :P

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #234 skrivet: september 11, 2005, 13:42:33 »
Posingbild med teamet efter att däcket krängts av  ;D
Notera dom snygga team t-shirtarna som trycket är gjort av body från Mekonomen!  8)
Förare TEAM EGON RACING

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #235 skrivet: september 11, 2005, 13:43:55 »
Citera
Grattis till den fina tiden och till att bilen höll ihop!

Bara att satsa hårt för att bygga grymt till nästa säsong då  

Tackar!
Jo, är i valet och kvalet nu om jag ska sälja skotern och slå på stort och bygga ordentligt eller om jag ska bygga med rätt så liten budget en gång till. Den som lever får se  :)
Förare TEAM EGON RACING

Nille

• Medlem
    • Visa profil
« Svar #236 skrivet: september 11, 2005, 18:02:03 »
Vad snygga vi är på bilden. ;)
Firandet igår kväll tyckte jag om..  ;D

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #237 skrivet: september 11, 2005, 21:02:55 »
Hehe, jepp! Jag förstår inte hur flickorna på krogen kunde hålla sig från att slita oss i stycken när vi kom in på Statt i team tröjorna!  ;D
Firandet var fint, det vara bara uppvaknandet i morse som inte var nå vidare...
Att bota vätskebrist med öl är nånting jag inte ska försöka mig på dom närmaste veckorna iaf  ;)
Förare TEAM EGON RACING

Haak

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
« Svar #238 skrivet: september 12, 2005, 22:31:08 »
vet jeg er litt sent ute, men her er et norskt firma som selger bur...
De har faktisk bur til 300 serien....
http://www.pedersens-racing.no/bil/bur/
Kommer ned i 1800 nok for et gatebur, men det er desverre norske kroner...

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #239 skrivet: september 15, 2005, 20:00:50 »
Resultatet från lördagens Blackrace är nu upplagt på http://www.blackrace.nu/resultat/2005/resultat050910.asp
Totalt hamnade jag på 32:a plats av 52 startande.
En snabbkoll i listan visar att bland annat fick en M3:a och en Camaro sämre tider än jag  8) Fast naturligtvis kan det bero på mycket annat än att jag har ballare bil  :P
Förare TEAM EGON RACING