Har lagt upp några bilder som visar skillnaden mellan insugskanalen på 530 och 531 topp.
Bilder på kanaler ser ju coolt ut i tidningar så jag tänkte göra nåt liknande, men det var dock lite knepigare än jag trodde. Jaja resultatet finns att beskåda på fotolabosidan som vanligt.
Det börjar bli dags för en hemsida med alla bilder, men jag kan inte administrera en via modem för varje laddning bilder ligger på ca 30 mb. Men det kommer tids nog
För övrigt har jag tagit b230 blocket till plugget och rivit ner i beståndsdelar och konstaterat att det ser bra ut på alla punkter. Så nu blir det beställning av ram och vev lager, komplett packningsats och ringar. Jag ska köpa allt från Sten parner då de är överlägset billigast och kvaliten är det nog inget fel på heller tror jag.
Och snart ska det börjas viktjustera kolvar och stakar också, bara jag får tag på en vettig våg och sedan ska blocket iväg till deckning och så ska hela klabbet ihop igen. Sedan är det bara toppen kvar. Jag drömmer ju våta drömmar om KG steg 3, 531 topp men det blir nog något mer sansat om plånboken ska diktera villkoren
Ja så ser det ut för tillfället, bara hoppas att man hinner få klart burken till sommaren så man slipper ta första turen med ny snurra i 5 cm snöslask i oktober
http://album.fotolabo.net/altiapp/amp/amp.fcg?GSTLOGIN=&ALBUMID=IuGcnMuxFM&PASSWD=KmJsmTJWIwATtE&LANG=se