Har ikväll kört ännu mer med bilen och låtit några polare åka en sväng. Några kommentarer jag fått är: "jävlar vad den går bra", "rör på sig mycket bättre än brorsans kompressor-Corrado", "riktigt bra byggt" och "fyfan vad härligt den låter".
Så bevisligen går bilen riktigt fint inte bara enligt mig

Testade också mata ur han ordentligt och original hastighetsmätare tar stopp vid 200km/h och det fortsätter lite till det efter det. Så går förmodligen ganska exakt 200 gps-fart och det tar inte allt för lång tid att komma upp i den farten.
Jag laddar fortfarande 0,5bar, fullt laddtryck redan vid ca 2400rpm. Däremot sticker insugstempen iväg ganska bra då jag kollat loggar, insugstempen när jag kör lungt är 16°C och utetempen är 12-13° och i slutet på en lång fullgasrepa har insugstempen ökat till 51°C. Så en intercooler är ett måste innan jag ställer på laddet.
Har även idag varit till Luleå för att hjälpa min brorsa flytta till en ny lägenhet, passade då på att fara en sväng på biltema och köpa lite tvåpoliga vattentäta kontaktdon jag tänkte använda till plus och jord till extraljusen då jag kopplar in halogen-lampor igen.
Ska då också göra min egna kabelhärva.
Har tänkt bygga ett extraljusfäste och sätta 5st big knick, fattas bara 1 big knick med bred ljusbild så har jag alla jag behöver. Kommer då köra 100W halogen i 2st breda och en punkt och 55W halogen i de sista två breda. Tänkte då också koppla så jag kan stänga av de två undre extraljusen och endast köra 3st ifall det nu skulle blända för mycket från vägskyltarna.
Synd bara jag inte kunde använda mig av xenon, men får ta och sälja xenonkitten jag har liggandes och köpa mig en intercooler för pengarna istället