sååå ja äntligfen hemma eter en låång dag på mantorp

gick ju riktigt bra idag. verkar som om det var biltemas remmar och en massa remsprej som krävdes för att få rätt på remmarna ialafal, inte haft några strul på hela dagen

det största problemet var nog värmen, gick inte å köra mer än 5-6 varv innan både förare å motor var nära kokningsgränsen,
gick bara köra några varv innan motorn var uppe i 100-15 grader, å med värmen kom misstäningar å lite annat småstrul.
men kul var det.
sa redan på morgonen till polarna att jag ska skrapa räcket med röven över startåmålrakan innan dagen är slut, är ju så sjuklt kul å skrämma folk som envisas med å hänga över räcket för å se på nära håll :hihi:
sagt å gjort, 3dje eller 4de repan för dagen så åkte kompisen med så sa jag till han att vi skulle skrämma åskådarna lite,, svepte närmare depån för varje varv å tillslut var jag riktigt nära 2-3 ggr på rakan med returerna ,
kompisen sa det att satans det där va nära å jag kunde bara instämma att närmare än kan man nog inte komma utan att krascha, sen när vi kom in i depån såg vi detta :hihi:
dem i depån slängde sej åt sidan första varvet sen efter 2-3 varv så stog rätt många å filmade/fotade istället för att kasta sej bakåt :thumbright:
hoppas nån lägger upp film på repan när jag skrapade :twisted:

sen slutet på dagen å nästan inga som körde längre så såg jag att det var prisutdelning å lite sånt, men jag hade ju inte direkt kommit dit för att ställa ut bilen eller nått sånt så gick man ju å kollade lite i depån på andra bilar istället.
sen när jag kom tillbax till min bil stog denna på taket :roll:
antar att iallafall nån/några gillade min körstil... :hihi: