hehe ja det kanske är lite udda, MEN
arbetskamraten monterade på sitt nya titan avgas på sin kompressormatade m3 e46a idag på lyften på jobbet.
efter att ha hört redigt hård kmpressorsång i ett rostfritt avgasystem så är jag förälskad

iofs lite skillnad med en 6a men ändå, ska se om man har råd å bygga rostfritt avgas med till skiten,
dock lär det ju låta en del med 3" rostfritt med en 4 cyl motor, lär ju inte bli påsläppt på banan ens skulle jag tro...
rätt trevlig bil han har i övvrigt med, strax över 500 drivhjulshästar på ett bolton kompresorkitt å typ 650nm börjar dra vid 2000 å slutar inte acca förrns varvstoppet runt 8500om jag minns rätt , fyfan lär bli svårt å köra från honom i sommar tror jag

han skulle lämna in sina bromsar på pluverlack så han kastade med lite rör å mitt insug så får jag det pulverlackat sammtidigt gratis

blir nog å polera IC rören nu bara för å få klart det lite snabbt. testade på det ena röret, tog 10-15min så va det lika blankt som krom, bra mycket enklare än rostfra på grenröret så att säga

visar det sej sen att det blir repigt för lätt så kastar jag bara ner dem i krombadet. OM jag inte bygger dit turbon inan dess såklart för då måste det ju ändå byggas nya rör

har ju fått hem toppen å svänghjulet, fick börja med å kapa i toppen å svetsa fastdit nytt material å dra in en helicoil då det satt ett halvt borr i stället för en pinnbult på avgassiadn

passade på å riktplana toppen lite med

sen var såklart helicoilen för m8 slut på jobbet så måste sdkaffa hem nya imorrn.