har vartr ute å testat köra bilen en sväng idag

fick dra igång den utan kompressor nu bara för å få testa den innnan snön kommer igen.
å kan säga det att satans arg motor

lätt det argaste jag vart med om i sugismotor å volvo.
låter hur grymt som helst

såklart ingen uppstart utan lite strul, började med att jag missat att dra åt oljefiltret så fick sanera lite allra först.

å sen nästa strul är att USB convertern jag har är kass som faan så tappar överföringen mellan ms å dator så fort man startar motorn... ligger ju XP i mapdatorn å det brukar funka hyffsat men inte nu såklart. får bli å köpa en annan å hoppas det funkar bättre.... som det va nu så laddade jag bara in nya spridarstorleken å körde samma mapp som förra året med std 530 topp , d-kam å t3 turbo å std turbogrenrör....

den motorn gick ju mellan 2000-4500 ungefär, nu börjar den dradra nånstans efter 5000 å satte varvstoppet på 7500 nu vid "inkördning" men det är alldeles för lågt märks direkt

tror minsan musen gjorde ett ritkgit fint jobb med toppen

sen nästa grejj är kopplingen, jag har ju kört en del med 4p sinter å 765 platta, den är stöddig, sen nästa steg med "organsika" lameller 3 skiv tilton, men nu med 3skiv 4puckade sintrade sachslamelller ligger ljuår ifrn allt jag testat, satans greppm i skiten

handbromsen tar nått otroligt bra, bara dra lite lätt i den å man låser upp baken direkt.,,..
väghållnngen känns grymt bra å även framvagnen känns riktigt bra redan nu å dpå jag inte ens har gjort nån riktig justering
satans rolig bil kommer dte här bli det är jag nu HELT övertygad