men när toppackningen är lite tryckt så brukar det vara i kombination med att tempen går upp just när man kliver på gasen å sen sjunker fort igen.... det ser jag inget av nu

men jag lär märka direkt när man börjar varva den lite hårdare, har inte dragit den förbi 4k än för dne går fruktansvärt fett än så länge...
föresten ang kamdreven så har jag "ämnen" klara, men dock har jag sett att min remskiva "kastar" lite vid startmotorvarvtal, inte mycket men misstänkte dte hade nått med remdreven att göra, tror jag ´fått upp dem liiite snett i chjcken i fräsen så dem inte är lika tjocka hela varvet runt så vågar inte sälja iväg nått tyvär

måste kolla närmare på det nån dag när jag har tid vad som är galet....
har funderat som fan efter nått typ av tema på bilen nu när den börjar bli klar.
första tankarna va nått liknande en polares apfräna opel , tyävr ä'r detta den enda bilden som fortfarnde finns kvar på server
http://forumbilder.se/images/3d920081140387705.jpgmen kändes som lite förlja apan å härma en polare så va ju tvungen att hitta på nått eget...
alla mina arbetskollegor å bekanta säger den se ut som ett flygplan å skrattar när dem får se bilder,
sen fick jag reda på att det faktiskt sitter en volvomotor i saab JAS 39 gripen så börja jag spåna lite på ett tema i svenska flygvapnetstil...
den klassiska gul/blå skölden med tre kronor, lite textremsor i gult, nån varningstriangel med en gul blixt vid huvudströmbrytaren osv. ja ni fattar.... ska be en polare som jobbar som grafiker å skissa lite å se vad han tycker skulle tycka passa