Härligt med B230! 
Tråkigt med datorkrasch 
Och LÄSKIGT med batteriet! 
Snyggt jobbat med fjäderbensstaget men du har ju inte visat det mest inressanta än, närbild på infästningen i fjäderbenstornet!
Skulle det gå att ha staget ännu tightare mot motorn? Ser ut som det på bilderna. Borde bli bäst ju rakare rör man kan ha! Men det kanske räcker gott som ditt är med lite lagom böj för att fixa frigången till motorn..
Berätta gärna om du känner någon positiv/negativ skillnad med staget!
Keep up....dates coming 
Har tyvärr inte blivit klar med fästena helt vid tornet, ska helsvetsas och kapas till lite för att bli lite snyggare.
Angående böjen på röret så är inte det det optimalaste,
men det var det som fanns, har nämligen sluppit bocka det,
hittade i en "skrotlåda" med den böjen och det är böjt lite frammåt också just där vid fläktpaketet sitter,
men ska bytas ut senare mot ett stadigare i valsat rostfritt = stabilt som fan!

tror jag ska kunna klara mig nästan helt ifrån att bocka då. Kanske en liten fin böj bara ser så ut. Så det som sitter där nu är väl mer som en prototyp som får sitta där så länge.
Håller på med stag i bak också, men skulle behöva lite tips. Hur ska staget gå? mellan tornen precis vid stötdämparen eller ska man sätta ihop stötdämparna? Tror dock inte på det sista men man måste fråga om man ska få veta nått

Ska fixa en bild så ni förstår hur jag menar
eller är det någon som har en bild på ett stag i bak på en 300?
Har inte kunnat prestanda testat med staget än men det kommer! Kanske i helgen. (Batteribrist)
Ska kapa bort reservhjulsbaljan imorgon tror jag, har plockat bort alla asfaltsmattor i bak och hittade lite
"skönhetsfläckar"/Johan