det fans spärr men den tog jag bort, den var ivägen för en bra placeing, blev för nära stolen..
målet med bilen är bara att den ska gå jävligt fort.
sålde supran för jag ville ha en bil som var billigare att underhålla. samt mindre vikt.
supran va tung å åt bromsar och däck för många tusen varje månad

sen attt det gick åt typ en låda i veckan å en koppling typ gjorde ju inte saken bättre....
denna bilen bygs för å kunna servas så billigt som möjligt, dels med std skivor/ok bakaxel mm från 940 som finns å få tag på biltema , nya fjäderbens vid eventuell avåkningfinns på skorten osv.
därför jag håller mej borta från "specialgrejor" typ som styling coilovers eller 380mm bromskivor å 4 kolvsok mm som måstte beställas . mekononomen eller biltema har det mesta i reserv delsväg på lager.
bilen ska klara av å köra låga 1.30 tider på mantorp å en toppfart som räcker för att köra ifrån r-hojjar å dyl på motorvägen.
sens ka den kuna spinna loss(med byte av däck såklart, till gatdäck 17"225er) även om man ligger i 150 såa ksa man kunna peta ner å få loss hjulen om man vill.... dvs drifting är miitt huvudintressse....
kommer inte bli nån tävlingsbil utan rent igenom en leksak som kan användas i huvudsyfte på trackdays och gatebil mm .